قرارداد «آلفونسو دیویس مراکشی» با بایرن مونیخ تمدید شد

قرارداد «آلفونسو دیویس مراکشی» با بایرن مونیخ تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ خرید به نظر می رسد که خیال خود را برای دفاع چپ در آینده قطعی کرده است.

به گزارش فوتبالی، آدم ازنو بازیکن 17 ساله متولد اسپانیا که اصالتی اسپانیایی - مراکشی دارد، قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کرد. درخشش این بازیکن در تیم زیر 19 سال بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپای جوانان باعث شد تا در بایرن ماندنی شود. 

آدم آزنو بن الشیخ  قرار است که در آینده به جانشین آلفونسو دیویس تبدیل شود چرا که دفاع چپ کانادایی با تمدید قراردادش مخالفت کرده است. دیویس تا 2025 با بایرن قرارداد دارد و با توجه به این که قراردادش را تمدید نکرده، یا در این تابستان فروخته می شود یا در تابستان 2025 به صورت رایگان جدا خواهد شد.

آزنو در پیامی از تمدید قراردادش ابراز خوشحالی کرد و نوشت:" خوشحالم که قراردادم را با بایرن مونیخ تمدید کردم. رویایم به حقیقت پیوست."

بایرن مونیخ حساب ویژه ای روی آدم ازنو باز کرده است و نگاه ویژه ای به بازیکن تیم زیر 21 سال مراکش دارند. بایرن علاوه بر ازنو قرارداد لوورو زوونارک و نوئل آسکو انکیلی را هم تمدید کرده است. اولی زیر نظر توخل اولین بازی خود را داشت و یک گل به ثبت رساند. 

یوخن سایر مدیر آکادمی بایرن مونیخ در این باره گفت:" خوشحال هستیم که قرارداد هر سه بازیکن را تمدید کردیم. آنها همچنان می تواند در رده زیر 19 سال برای ما بازی کنند و اولین قرارداد حرفه ای خود را با بایرن به امضا رسانده اند. لوروو اولین گل بوندسلیگایی خود را ثبت کرده و نوئل و آدم نیز نشان داده که پتانسیل فوق العاده ای دارند."

4125