خرق عادت ابوالفضل؛ چپ آبی پر شد

خرق عادت ابوالفضل؛ چپ آبی پر شد

پایگاه خبری فوتبالی- ابوالفضل جلالی به سومین بازیکن استقلال در لیگ برتر تبدیل شد که بیش از 10 پاس گل در یک فصل ارسال کرده و حالا به دنبال رکورد خسرو حیدری است.

به گزارش فوتبالی، سانتر کن و گل بزن. این فرمول برای استقلالی‌ها فرمولی آشناست. تیمی که در این سال‌ها احتمالا بیشترین گل‌های زده را روی این تاکتیک داشته است. تیمی با دفاع راست‌های رویایی که گویی این پست در تاریخ همیشه برای ستاره‌ها رزرو شده است. استقلال به این فرمول عادت دارد اما شاید برای اولین بار بوده که این اتفاق از جناح چپ افتاده است. جایی که ستاره‌ای به نام ابوالفضل جلالی خرق عادت می‌کند. 

درخشش دفاع چپ هم برای هواداران استقلال اتفاق جدیدی است هم برای خود ابوالفضل جلالی! بازیکنی که در 30 بازی گذشته با پیراهن استقلال فقط یک پاس گل داده بود حالا بعد از دورقمی شدن اولین کاندیدای کسب بهترین پاسور فصل است. 

حدود 5 هزار دقیقه بازی در سایپا و 4 پاس گل را هم به این آمار اضافه کنید تا بیشتر متوجه این عادت‌شکنی بازیکن استقلال شوید. ستاره‌ای که این آمار را بیش از هر چیز مدیون جواد نکونام و سبک بازی‌اش است. سبک بازی استقلال که خیلی از کارشناسان و حتی هواداران را وادار به انتقاد کرده است برای ابوالفضل جلالی یک فصل رویایی را رقم زده است. 

او حالا به دنبال رکورد خسرو حیدری است. حیدری در لیگ هشتم، 14 پاس گل داد و البته بعید است که بازیکن استقلال بتواند به این رکورد دست پیدا کند اما او بالاتر از بهترین پاسورهای استقلال در این فصول خواهد ایستاد.

مهدی قایدی با 8 پاس گل  بیشتر از مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند در این چند سال پاس گل ثبت کرده و جلالی با دورقمی شدن همه را پشت سرگذاشته است. او در این هفته 5 پاس کلیدی به نام خودش ثبت کرد که رکوردی محسوب می‌شود و مشخص است که عزمش را برای رسیدن به عنوان مهندس لیگ جزم کرده است.

4326