ناراحتی مطهری: پاسخ من همان است که می‌خواهی بشنوی!

ناراحتی مطهری: پاسخ من همان است که می‌خواهی بشنوی!

پایگاه خبری فوتبالی - حمید مطهری باز هم با سوالی پیرامون نحوه قراردادش با تراکتور مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، اگر چه حمید مطهری توانسته پس از حضور در تراکتور در چهار بازی اخیر با این تیم به سه پیروزی و یک تساوی برسد و در سه دیدار اخیر هم گلی دریافت نکرده اما سوال راجع به نحوه همکاری وی با باشگاه تراکتور، پرسشی دائمی در نشست های خبری وی بوده است.

رسانه رسمی تراکتور در شرایطی مربی سابق تیم ملی را به عنوان دستیار اول معرفی کرده و از وی با لفظ مسئول فنی یاد می‌کند که شایعه هایی هم وجود دارد که در صورت قهرمانی تراکتور در جام حذفی، مطهری هم می‌تواند گزینه سرمربیگری برای فصل آتی باشد؛ هر چند که این خبری نیست که به تایید رسمی رسیده باشد و در حد شایعه است.

با این وجود آنچه قطعی به نظر می‌رسد ادامه کار مطهری با تراکتور تا پایان فصل جاری است و به نظر نمی‌آید در چند هفته آتی، تی‌تی‌ها اقدام به استخدام سرمربی جدید کنند. با این وجود باز هم این سوال از مطهری مطرح شد ولی این بار نوع طرح پرسش متفاوت بود و خبرنگاری از این مربی پرسید که قرارداد وی با تراکتور تا چه زمانی است و آیا حضور وی مشروط به حضور یحیی گل‌محمدی است یا نه.

مطهری که هفته گذشته نشان داده بود این نوع پرسش‌ها وی را ناراحت می‌کند و هنگام خروج از نشست خبری به خبرنگاران کنایه زده بود که این تیم پس از شش سال فولاد را در اهواز برده ولی همچنان سوال ها راجع به نحوه فعالیت وی است؛ این بار هم پاسخی کنایه آمیز به این پرسش داشت.

مربی تراکتور در این زمینه اظهار داشت که وی قبلاً هم اعلام کرده که پست برای وی مهم نیست و برای کمک کردن آمده و در ادامه به خبرنگار پرسشگر چنین گفت: «من گفتم آمده‌ام تا صادقانه کار کنم ولی آن چیزی که شما دوست داری از دهان من بشنوی، همان آن…!»

1997