پیشکسوتان استقلال به یاد کاپیتان فقید تراکتور پا به توپ می‌شوند

پیشکسوتان استقلال به یاد کاپیتان فقید تراکتور پا به توپ می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی- امروز، دیدار دوستانه‌ای بین پیشکسوتان آذربایجان و پیشکسوتان استقلال به یاد کاپیتان فقید تراکتور برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رضا حسن‌زاده کاپیتان فقید تراکتوری هاست که در تیم های ابومسلم مشهد و سپاهان هم سابقه بازی دارد. این مدافع که در دوران طلایی سپاهان هم در این باشگاه توپ زده، تصمیم گرفت از لیگ برتر به لیگ یک برود تا تی‌تی‌ها را در راه بازگشت به لیگ برتر کمک کند.

فوتبالیست تبریزی در بازگشت به تیم شهرش از بازیکنان تاثیرگذار تراکتور بود و قرمزها با رهبری حسن‌زاده توانستند به صدر جدول گروه خود در لیگ یک برسند و در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گیرند.

اما در یکی از بازی های تراکتور که این تیم باید راهی جنوب کشور می‌شد، اتفاق بسیار تلخی افتاد تا کاپیتان تراکتور از جمع تی‌تی‌ها پر بکشد. ابتدا بازیکنان با هواپیما راهی عسلویه شدند و از آنجا باید با خودروهای شخصی به بوشهر سفر می‌کردند که در جاده عسلویه به بوشهر خودروی حامل کاپیتان تراکتور دچار سانحه شدید رانندگی شد.

حسن‌زاده پس از این سانحه به بیمارستان بوشهر منتقل شد و به کما رفت و در حالی که فوتبال دوستان تبریزی برای سلامتی وی دست به دعا بودند، این مدافع تنومند هرگز ‌به هوش نیامد و در ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ دار فانی را وداع گفت.

اکنون در هجدهمین سالگرد کاپیتان فقید تراکتور قرار است مسابقه‌ای دوستانه بین پیشکسوتان آذربایجان و پیشکسوتان استقلال امروز ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار شود و چهره های استقلالی معروفی همچون حسن روشن، شاهین بیانی، رضا حسن زاده، محسن گروسی، علی لطیفی، اصغر طالب‌نسب، حسین ترابپور و… به تبریز رفته‌اند تا در این دیدار دوستانه شرکت کرده و به یاد کاپیتان فقید تراکتور پا به توپ شوند.

1997