پورحمیدی خشم پورموسوی را درآورد؛ تعویض در دقیقه ۲۴

پورحمیدی خشم پورموسوی را درآورد؛ تعویض در دقیقه ۲۴

پایگاه خبری فوتبالی - حسن پورحمیدی در دقیقه ۲۴ بازی دیروز با نساجی تعویض شد.

به گزارش فوتبالی، حسن پورحمیدی دروازه بان استقلال خوزستان است که فصل گذشته با درخشش خود یکی از بازیکنان تاثیرگذار آبی های اهوازی در صعود مجدد قهرمان سابق فوتبال ایران به لیگ برتر بود.

پورحمیدی اما این فصل با فرزین گروسیان رقابت جذابی برای حضور در ترکیب ابتدایی تیمش داشته و البته سیروس پورموسوی به هر دو سنگربان خود در طول فصل بازی داده است.

پورحمیدی که در بازی فوق حساس دیروز استقلال خوزستان برابر نساجی مازندران درون قفس توری آبی ها قرار گرفته بود، روز بسیار بدی را سپری کرد و با اشتباهات خود باعث شد تا نساجی خیلی زود و تا دقیقه ۲۱ با دو گل از میزبان خود پیش بیفتد.

برادر دوقلوی دروازه بان تراکتور، ابتدا در دقیقه ۲ بازی با خروج اشتباه خود، دروازه‌اش را توسط ضربه سر وحید محمدزاده باز شده دید و در ادامه هم نتوانست شوت زاویه موافق محمدرضا آزادی را مهار کند تا پورموسوی از عملکرد وی عصبانی شده و در دقیقه ۲۴ دست به تعویض دروازه بان بزند و فرزین گروسیان را به جای حسن پورحمیدی وارد میدان کند.

البته با اخراج عثمان اندونگ در ادامه، کار استقلال خوزستان سخت تر هم شد و فرزین گروسیان هم دو بار دروازه خود را باز شده دید تا استقلال خوزستان در مسابقه ای که میزبان بود با نتیجه سنگین ۴ بر ۱ بازنده بازی فوق حساس پایین جدولی ها باشد.

1997