چرا گلاسنر سرمربی بایرن مونیخ نشد؟

چرا گلاسنر سرمربی بایرن مونیخ نشد؟

  1. پایگاه خبری فوتبالی- مربی اتریشی کریستال پالاس با تصمیم مدیر این باشگاه راهی بایرن مونیخ نشد.

    به گزارش فوتبالی،  مطابق خبر نشریه بیلد آلمان باشگاه بایرن‌‌ مونیخ برای جذب الیور گلاسنر ، سرمربی اتریشی کریستال پالاس پیشنهاد فسخ قرارداد او با مبلغ ۱۸ میلیون یورو را داد که باشگاه انگلیسی این رقم را رد کرد و خواهان دریافت ۱۰۰ میلیون شد و چنین اتفاقی به این معنی بود که تیم انگلیسی قرارداد این مربی را فسخ نمی کنند و بنابراین معامله منتفی شد. نکته جالب این است که اولیور گلاسنر حدود ۲ ماه پیش یک مربی آزاد بود و بایرن‌ مونیخ که در صدد جدایی از توخل بود اما هیچ پیشنهادی به وی نداد

    مربی اتریشی شخصا علاقه‌ زیادی به انتقال به مونیخ نشان داد. او مصمم بود تا در دوران مربیگری خود برنده‌ لیگ قهرمانان اروپا شود و به همین دلیل دوست داشت به بایرن مونیخ بپیوندد و البته رابطه‌ی دوستانه‌ ای نیز با کریستوف فروند داشت.

    در این مورد گفته شد چندین ساعت پس از رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک، مکس ابرل و کریستوف فروند با اولیور گلاسنر تماس گرفتند و مصمم بودند او را مربی جدید باشگاه کنند. گلاسنر پس از رانگنیک در صدر لیست قرار داشت و ابرل و فروند به او توضیح دادند که چرا فکر می‌کنند او فرد مناسبی برای بایرن مونیخ است اما در نهایت این انتقال رخ نداد.

    ۱۰۰۹