حاشیه عجیب قبل از بازی استقلال و فولاد؛ اهوازی‌ها فقط کیت مشکی دارند!

حاشیه عجیب قبل از بازی استقلال و فولاد؛ اهوازی‌ها فقط کیت مشکی دارند!

پایگاه خبری فوتبالی- بازی تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان که قرار است امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود تحت‌الشعاع یک حاشیه عجیب قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر که از روز شنبه آغاز شده بود امروز با برگزاری 3 مسابقه به پایان می‌رسد. حساس‌ترین مسابقه امروز مسابقه‌ای است که از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران و بین دو تیم استقلال و فولاد برگزار می‌شود.

مسابقه برای هر دو تیم به شدت مهم است. استقلال برای این که صدر جدول را از پرسپولیس پس بگیرد حتما باید فولاد را شکست بدهد. از آن سو فولاد هم خطر سقوط را احساس می‌کند و البته طبق گفته عبدالله ویسی با یک امتیاز هم احساس رضایت خواهد داشت.

اما روز گذشته و در حاشیه جلسه هماهنگی مسابقه اتفاق عجیبی افتاد. در این جلسه که قبل از همه مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود جزییات برگزاری مسابقه مثل رنگ پیراهن دو تیم مشخص می‌شود.

ظاهرا در این جلسه همان لباس همیشگی یعنی لباس یکدست آبی را انتخاب کرده و نماینده این تیم در جلسه اعلام کرد که لباس دروازه‌بان این تیم در بازی با فولاد یکدست مشکی خواهد بود. 

از طرف دیگر نماینده باشگاه فولاد در این جلسه مدعی شد این باشگاه از دو هفته قبل و پیش از دیدار با آلومینیوم، نامه نگاری‌های لازم را با سازمان لیگ انجام داده تا در بازی‌های باقیمانده، با لباس سوم خود که مشکی رنگ است به میدان برود. برای همین هم  تنها با همین کیت به تهران آمده و در بازی با استقلال فقط با لباس مشکی می‌توانند به زمین بروند. 

نماینده باشگاه استقلال مدعی شد که فولادی‌ها اگر خودشان بخواهند می‌توانند لباس‌های قرمز رنگ همیشگی‌شان را تا قبل از مسابقه به اردوی این تیم برسانند و با این کیت مقابل استقلال بازی کنند. اما نماینده فولاد گفت که بحث نامِ اسپانسر مطرح است. نام اسپانسر فقط روی لباس‌های مشکی رنگ این باشگاه حک شده است و لباس‌های قرمزرنگ نام اسپانسر را روی خود ندارند!

این جلسه بدون رسیدن به توافق خاصی تمام شد و حتی نماینده باشگاه استقلال صورتجلسه را امضا نکرد و حالا باید دید امروز تا قبل از شروع مسابقه چه اتفاقی می‌افتد.

نکته عجیب اما این است که درباره اصرار تیم‌ها برای پوشیدن لباس‌های‌شان در این مسابقه شایعه‌ها و شائبه‌های عجیبی مطرح شده است. اما فارغ از این شایعات، اگر امروز استقلال آبی بپوشد و فولاد از پیراهن‌های مشکی رنگ استفاده کند تشخیص بازیکنان دو تیم از یکدیگر هم برای داوران و حاضران در استادیوم سخت خواهد بود و هم برای کسانی که بازی از تلویزیون خواهند دید!

1359