شماره پیراهن های عجیب تیم ملی فوتبال زنان در اردوی جدید

شماره پیراهن های عجیب تیم ملی فوتبال زنان در اردوی جدید

پایگاه خبری فوتبالی- اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زنان ایران از روز جمعه در کمپ تیم های ملی آغاز شد و قرار است دوشنبه به اتمام برسد تا بازیکنان مد نظر کادر فنی به اردوی اصلی راه پیدا کنند. اما این اردو حاشیه جدیدی با خود به همراه آورد.

به گزارش فوتبالی، دور جدید اردو های تیم‌ ملی فوتبال زنان ایران از روز جمعه آغاز شد. اردویی که به صورت انتخابی برگزار می شود و باید دید چند نفر از این بازیکنان به اردوی اصلی راه پیدا خواهند کرد.

اما موضوع جالب و حاشیه ای در اردوی اخیر شماره پیراهن بازیکنان است که از هر شماره چند عدد وجود دارد. مثلا در تصاویری که از اردوی تیم ملی منتشر شده است، چند بازیکن شماره بیست و سه پوشیده اند و همینطور شماره های چهار، بیست و چهار و بیست از شماره های پرتکرار پیراهن های بازیکنان است. مشخص نیست چرا این اتفاق به وجود آمده اما آنچه مسلم است این است که این نوع اتفاقات در هیچ کجای دنیا برای بازیکنان ملی به وجود نمی آید. حالا باید دید آیا این اتفاق در اردوی بعدی تیم ملی هم خواهد افتاد یا این بار هم به اشتباه این اتفاق رخ داده است.

اردوی تیم ملی بیست و چهارم اردیبهشت به پایان می رسد و چند روز دیگر اردوی جدید با بازیکنان اصلی آغاز می شود تا تیم ملی فوتبال زنان ایران برای دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال زنان بلاروس که در تاریخ های دهم و سیزدهم خرداد است آماده شود.

6001