محرومیت دو جلسه‌ای هاشمی‌نسب؛ ربطی به فیلمِ جنجالی ندارد!

محرومیت دو جلسه‌ای هاشمی‌نسب؛ ربطی به فیلمِ جنجالی ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- ساعاتی پیش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خودش را درباره اتفاقات بازی استقلال و ذوب آهن در هفته بیست و ششم صادر کرد. 

به گزارش فوتبالی، این بازی روز دوشنبه هفته گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد و استقلال که در نیمه اول یک گل دریافت کرده در نیمه دوم ابتدا گل مساوی را زد و سپس در وقت‌های تلف شده توانست با گل گوستاوو بلانکو بازی را ببرد و 3 امتیاز حساس را بگیرد.

در روزهای گذشته یک فیلم از گرم کردن بازیکنان استقلال قبل از بازی با ذوب آهن منتشر شد که در آن مهدی هاشمی نسب دستیار جواد نکونام با ادبیاتی ناپسند در حال دادن خبرِ نتیجه بازیِ پرسپولیس و نساجی به بازیکنان استقلال است. این فیلم به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و واکنش‌های زیادی را هم به دنبال داشت. فردای آن روز هم خبر رسید هاشمی نسب به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شده است.

در رای کمیته انضباطی که امروز صادر شد هاشمی نسب دو جلسه از همراهی تیم استقلال محروم و به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. اما در توضیح این رای عبارت «بدرفتاری نسبت به مقامات غیر رسمی مسابقه» درج شده است. البته همین رای هم قابل تجدید نظر است. 

این توضیح نشان می‌دهد دو جلسه محرومیت هاشمی نسب به دلیل «بدرفتاری نسبت به مقامات غیر رسمی مسابقه» است و ربطی به آن فیلم ندارد. در واقع هنوز زمان حضور هاشمی نسب در کمیته انضباطی نرسیده است و این جلسه چند روز دیگر برگزار و سپس رای آن اعلام خواهد شد.

1359