اگر لواندوفسکی دو گل دیگر بزند، به بارسلونا ضرر مالی می‌زند!

اگر لواندوفسکی دو گل دیگر بزند، به بارسلونا ضرر مالی می‌زند!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسایی ها سالهاست که با مشکلات مالی مواجه هستند و سخت در تلاش هستند تا با صرفه جویی بتوانند بحران های مالی را کنترل کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا حالا با شرایط عجیبی مواجه است. در حقیقت روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی این تیم همچنان دو سال دیگر قرارداد دارد و دستمزد بالایی دریافت می کند اما بندهایی در قراردادش وجود دارد که باعث می شود تا بارسلونا مجبور به پرداخت هزینه شود. در حقیقت بر اساس توافق بارسلونا و بایرن مونیخ، به ازای هر فصلی که لواندوفسکی بیش از 25 گل بزند، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به باواریایی ها بپردازد. لواندوفسکی در این فصل 23 گل زده و اگر دو گل دیگر بزند، مدیران بارسا مجبورند که مبلغ جدیدی را به بایرن مونیخ بپردازند. لواندوفسکی فصل گذشته 33 گل زد و بارسا این مبلغ را به بایرن پرداخت و حالا نیز می تواند دوباره به این عدد برسد. در واقع شاید مدیران بارسا ترجیح بدهند که لواندوفسکی در چهار بازی آینده بیش از یک گل نزند تا مجبور نشوند که این پول را به بایرن بپردازند!

بارسلونا در حال حاضر در رتبه سوم جدول لالیگا قرار دارد. لواندوفسکی با هفده گل، سومین گلزن برتر لالیگا پس از دووبیک با 20 و بلینگام با هجده است. بارسایی ها سخت در تلاش هستند تا نایب قهرمانی را کسب کنند تا شانس حضور در سوپرجام اسپانیا در عربستان را از دست ندهند و خیلی بعید است که ژاوی بخواهد در این بازیها به لواندوفسکی استراحت بدهد تا مانع از گل زدنش شود!

4125