تلاش بارسلونا برای تخفیف گرفتن از ژاوی؛ اخراجش چقدر هزینه دارد؟

تلاش بارسلونا برای تخفیف گرفتن از ژاوی؛ اخراجش چقدر هزینه دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لاوانگاردیا روز سه شنبه گزارش داد که اخراج ژاوی هرناندز و دستیارانش که تا 2025 قرارداد دارند، برای بارسلونا پانزده میلیون یورو هزینه دارد که نیمی از این مبلغ به دستیاران می رسد.

به گزارش فوتبالی، مدیران بارسلونا به هیچ وجه قصد ادامه همکاری با ژاوی را ندارند اما امیدوارند که این مربی بپذیرد که بخش قابل توجهی از غرامت خود را دریافت نکند. ژاوی به مدیران بارسلونا اعلام کرده است که قصد استعفا را ندارد و فقط در صورتی از تیم جدا می شود که اخراج شود. 

بارسلونا برای پیدا کردن جانشین مناسب برای ژاوی تلاش می کند اما استخدام مربی بعدی نی زبه مسائل مالی بستگی دارد. نامهایی نظیر رافا مارکز،  هانسی فلیک، تیاگو موتا، روبرتو ده زربی و سرجیو کونسیسائو مطرح شده اند اما مربی مکزیکی به واسطه کم هزینه بودنش، گزینه اصلی است. 

ژاوی در بازی بارسلونا و سویا در پیزخوان برای آخرین بار روی نیمکت تیم کاتالان خواهد نشست و بعد از ان منتظر توافق برای برکنار شدنش خواهد بود تا به دوران دو سال و نیمه خود در تیم کاتالان خاتمه ببخشد. ژاوی در این فصل نتوانست به جام دست پیدا کند اما فصل گذشته فاتح لالیگا و سوپرجام اسپانیا شد. در هر صورت به نظر می رسد که ژاوی چاره ای جز پذیرش جدایی از تیم محبوبش نداشته باشد.

4125