تغییر نام استقلال؟ منتفی شد

تغییر نام استقلال؟ منتفی شد

پايگاه خبری فوتبالی- طبق ادعای یکی از سایت‌های خبری، علیرغم اخبار منتشرشده درباره احتمال اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال، این اتفاق رخ نخواهد داد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال روز 5 اردیبهشت ماه به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار و این هلدینگ با در اختیار گرفتن 85 درصد مالکیت آبی‌پوشان، عهده‌دار امور این باشگاه شد.

پس از این اتفاق صحبت‌هایی مبنی بر تغییر نام باشگاه مطرح شد و حتی عبدالعلی علی عسکری رئیس هلدینگ خلیج فارس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نام باشگاه به زودی به «استقلال خلیج فارس» تغییر خواهد کرد. مصاحبه‌ای که بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت و واکنش‌های جدی و حتی طنز! متفاوتی نسبت به این اتفاق احتمالی صورت گرفت

برای مثال، هفته قبل بود که در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

با این حال، جدیدترین گمانه‌زنی حاکی از آن است که اضافه شدن پسوند به نام استقلال، منتفی شده است.

آنطور که خبرآمده بعد از بررسی‌های به عمل آمده این موضوع منتفی شده و قرار است این تیم با همان نام «استقلال» و پسوند «تهران» در مسابقات مختلف حضور داشته باشد. البته استقلال در اداره ثبت با نام استقلال ایران ثبت شده است.

1999