تصمیم عجیب بیلسا: دعوت از یک بازیکن در لیگ آماتور

تصمیم عجیب بیلسا: دعوت از یک بازیکن در لیگ آماتور

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو بیلسا یک مربی معمولی نیست و عادت دارد که کارهای عجیب و متفاوتی را انجام بدهد.

به گزارش فوتبالی، بیلسا سبک های منحصربفرد خودش را دارد و کارهای ویژه ای را انجام می دهد و برایش مهم نیست که رسانه ها و هواداران چه بگویند و چه نظری داشته باشند.

در انتظار اعلام رسمی، سرمربی تیم ملی اروگوئه یک شگفتی را برای بازی دوستانه بعدی مقابل کاستاریکا در روز یازدهم خرداد در نظر گرفته است. در حقیقت رسانه های آرژانتینی گزارش داده اند که بیلسا در نظر دارد که والتر دومینگز مهاجم باشگاه خوونتود سوریانو را به خدمت بگیرد که در باشگاهی آماتور توپ می زند و در 39 بازی 57 گل زده است. 

یکشنبه و در پایان بازی سوریانو که این تیم با نتیجه دو بر یک شکست خورد، دومینگز اعلام کرد که فدراسیون با او تماس گرفته و در مورد حضورش در تیم ملی  با او صحبت  شده است. وی اظهار داشت:"بله، با من تماس گرفتند. خیلی خوشحال شدم. انتظارش را نداشتم و شگفت زده شدم." 

در حقیقت هیچ کس تصور نمی کرد که بیلسا در میان این همه بازیکن حرفه ای بخواهد که به سراغ بازیکنی از لیگ غیرحرفه ای و آماتور برود اما در هر صورت این مربی آرژانتینی، سبک منحصربفردش را دارد.  در بازی اروگوئه و کاستاریکا خبری از بازیکنان شاغل در خارج از لیگ اروگوئه نخواهد بود.

4125