تماشای تمرین استقلال با کلی دردسر و‌ زحمت (عکس)

تماشای تمرین استقلال با کلی دردسر و‌ زحمت (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران استقلال امروز با اشتیاق زیادی به دنبال تماشای تمرین تیم محبوب خود بودند و در پایان تمرین هم بی نظمی و هرج و مرج زیادی هم ایجاد کردند.

به گزارش فوتبالی، تمرین امروز استقلال برای هواداران این تیم آزاد بود و علاقه مندان می توانستند تمرین تیم محبوب خود را از نزدیک و در کمپ مرحوم ناصر حجازی نظاره گر باشند.

اما شاید هیچ کس انتظار نداشت به این اندازه استقبال برای حضور در تمرینات وجود داشته باشد و طبق شواهد خبرنگار “فوتبالی” باتوجه به شرایط کمپ و سکوها، حتی تعدادی از تماشاگران به سبک دهه شصت پشت دروازه ها نشسته و از کنار زمین، تماشاگر تمرین شاگردان نکونام بودند.

اما تصاویر عکاس پایگاه خبری فوتبالی از اشتیاق هواداران تیم آبی هم جالب توجه است؛ جایی که کوچکترها سعی دارند با توجه به جثه ریز خود از نرده ها عبور کرده و بازیکنان محبوب خود را تماشا کنند.

در تصویری دیگر یک خانواده استقلالی در حال تماشا با شرایط سخت از زیر نرده ها هستند  و حتی تصویری دیگر موید این است که عدم ظرفیت کمپ حجازی باعث شده تا برخی از روی پشت بام منازل اطراف تماشاگر شاگردان نکونام باشند.

تصاویری که نشان می دهد حتی یک جلسه تمرینی استقلال چقدر علاقه مند و خواهان دارد که حاضرند ولو با روش های سخت تیم محبوب خود را حمایت کنند.

1997