مورایس؛ در «من به این‌ها نمی‌بازم»ترین حالت ممکن!

مورایس؛ در «من به این‌ها نمی‌بازم»ترین حالت ممکن!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس و سپاهان در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند تا صدر جدول بدون تغییر باقی بماند و تنور رقابت ها برای قهرمانی داغ و پر هیجان باقی بماند. 

به گزارش فوتبالی، مصاف امشب پرسپولیس و سپاهان چندان چنگی به دل نمی‌زد و به نظر می‌رسید سرمربیان دو تیم با احتیاط زیادی به دنبال گل نخوردن هستند و گل زدن چندان برایشان اهمیت ندارد و نباختن را به بردن ترجیح می‌دهند. جنگ مرد پرتغالی سپاهان و مرد برزیلی پرسپولیس با تساوی به پایان رسید تا مورایس کماکان بدون باخت در لیگ برتر در مقابل پرسپولیس باقی بماند.

ژورزه مورایس، دوم تیر ماه 1401 با عقد قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست که از آن تاریخ تا به امروز 4 بار در مقابل پرسپولیس در لیگ برتر روی نیمکت طلایی پوشان نشسته که هرگز در این بازی‌ها بازنده نبوده. او در این 4 بازی، به دو تساوی بدون گل دست یافته و در دو بازی نیز با نتیجه یک بر صفر توانسته پیروز میدان باشد

مورایس یک بار هم در جام حدفی به مصاف پرسپولیس رفته که آن بازی نیز در 90 دقیقه به مساوی دو بر دو رسید اما پرسپولیس در وقت‌های اضافه توانست با دو گل دیگر توسط سیامک نعمتی و گئورگی گولسیانی، در نهایت برنده دیدار باشد و تنها شکست مورایس را رقم بزند. 

در کل می‌توان گفت مورایس در مقابل پرسپولیس در لیگ برتر عالی نتیجه گرفته و هرگز بازی را به پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران واگذار نکرده است. 

7899