جانشینان شجاع و نادری در دسترس تراکتور

جانشینان شجاع و نادری در دسترس تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور برای بازی با پیکان دو مدافع خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، تراکتور که این فصل با مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنانش رو به رو بوده، در بازی با پیکان با محرومیت دو مدافع ثابت خود هم مواجه است و باید بدون شجاع خلیل زاده و محمد نادری به مصاف خودروسازان برود. دو مدافعی که به دلیل دریافت کارت قرمز و چهار کارته شدن در بازی برابر گل گهر، در این مسابقه لیگ برتری تی‌تی‌ها غایب خواهند بود.

با این وجود تراکتور در این دو پست مشکلی نخواهد داشت و جانشینان شجاع و نادری، در اختیار حمید مطهری هستند. کاپیتان تراکتور در شرایطی به این مسابقه نمی رسد که با مصدوم است و باید دید پس از پشت سر گذاشتن محرومیت خود، در دو بازی بعدی پرشورها حضور خواهد داشت یا نه.

در نبود شجاع، سید محمد حسینی و میلاد کر دو‌ گزینه در دسترس مطهری هستند. محمد حسینی که فصل گذشته از بازیکنان ثابت تیمش بود، یک هفته ای هست که با پشت سر گذاشتن مصدومیت در کنار هم تیمی هایش تمرین می کند و در صورت تشخیص کادرفنی مشکلی برای همراهی تی‌تی‌ها نخواهد داشت. همچنین میلاد کر مدافع جوان قرمزها هم در این پست حضور دارد و باید دید انتخاب مطهری کدام مدافع آماده خواهد بود.

در غیبت محمد نادری هم جانشین این بازیکن یعنی مدافع بومی تراکتوری ها خواهد بود و سعید کریم آذر این فرصت را دارد تا پس از چندین بازی نیمکت نشینی دوباره خود را نشان دهد. کریم آذر آخرین بار در حضور ثابت خود در پست دفاع چپ مقابل پرسپولیس اشتباه بزرگی داشت و مورد انتقاد قرار گرفت.

1997