صورتجلسه سه عضو هیات مدیره علیه مدیرعامل؛ خطیر به بازیکنان پول داد، غیررسمی برکنارش کردند!

صورتجلسه سه عضو هیات مدیره علیه مدیرعامل؛ خطیر به بازیکنان پول داد، غیررسمی برکنارش کردند!

پایگاه خبری فوتبالی- خبر یا شایعه برکناری ناگهانی علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال، عجیب‌ترین خبر امشب فوتبال ایران بود.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق در شرایطی رخ داده که 24 ساعت قبل، خبرهای کاملا متفاوتی درباره آینده خطیر در باشگاه استقلال به گوش رسیده بود. 

خبرهایی که بر اساس آن، مدیران پتروشیمی خلیج فارس نه تنها برنامه‌ای برای کنار گذاشتن علی خطیر در این مقطع ندارند و او حداقل تا پایان فصل، مدیرعامل استقلال خواهد بود، بلکه مالک جدید استقلال، از علی خطیر برای فصل آینده هم برنامه خواسته تا با او تیم قدرتمندتری را برای فصل بعد ببندد.

نکته قابل توجه، ادعای مطرح‌شده درباره دلیل برکناری علی خطیر است. تسنیم اولین خبرگزاری بود که خبر داد ظاهرا علت تصمیم امروز اعضای هیئت مدیره استقلال، واریز مبلغ 50 میلیارد تومان به حساب اعضای تیم آن هم بدون دریافت مجوز از مالکان جدید بوده است.

داستان از این قرار است که دیروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه استقلال، 15 درصد از مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرده است. اتفاقی که طبق ادعای خبرگزاری برنا، احمد شهریاری به عنوان نماینده پتروشیمی خلیج فارس در باشگاه استقلال، موافق آن نبوده اما خطیر با مدیران هلدینگ به تعامل رسیده و 15 درصد به حساب بازیکنان واریز شده است.

خبر سایت وزارت ورزش نشان می‌دهد که علی خطیر در پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان، با مالک جدید باشگاه هماهنگ بوده و معلوم نیست چرا این موضوع به عنوان دلیل برکناری او مطرح شده است.

از طرف دیگر این خبر هم به صورت غیررسمی منتشر شده که اگر تا قبل از بازی با تراکتور، پولی به حساب استقلالی‌ها واریز نمی‌شد، امکان اعتراض برخی از شاگردان نکونام به خطیر و همکارانش در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز وجود داشت.

فعلا که شایعه برکناری علی خطیر از سمتش در حالی منتشر شده که نه کانال باشگاه استقلال و نه کانال پتروشیمی خلیج فارس، این خبر را تایید نکرده‌اند و از طرف دیگر خود خطیر هم در گفت و گویی که با یکی از رسانه‌ها داشته، برکناری‌اش را رد کرده است.

1984