پیامد یک رفتار بچگانه؛ عالیشاه اخراج شد

پیامد یک رفتار بچگانه؛ عالیشاه اخراج شد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان پرسپولیس در دقیقه 82  دیدار با سپاهان و با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی بدون گل تمام شد. پرسپولیسی‌ها با آگاهی از تساوی استقلال و تراکتور فرصت خوبی داشتند تا با پیروزی مقابل سپاهان، صدر جدول را از استقلال بگیرند. اما این اتفاق نیفتاد تا تغییر خاصی هم در بالای جدول صورت نگیرد.

نیمه اول این مسابقه چنگی به دل نمی‌زد اما در نیمه دوم پرسپولیسی‌ها کمی بهتر و هجومی‌تر بازی کردند و چند فرصت برای گلزنی ایجاد کردند. این برتری نسبی تا دقایق پایانی بازی هم ادامه داشت اما در دقیقه 82 امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس بعد از یک درگیری بدون دلیل با برایان دابو، با کارت قرمز داور اخراج شد!

درگیری بین عالیشاه و دابو در صحنه‌ای اتفاق افتاد که توپ از زمین بیرون رفته بود. در این صحنه عالیشاه مشغول گفت‌وگو با امید نورافکن و میلاد زکی‌پور بود که ناگهان دابو از دور به صحنه نزدیک شد و با سینه‌اش ضربه‌ای به پشت عالیشاه زد. کاپیتان پرسپولیس که از این اتفاق شاکی شده بود با دو دست به سینه دابو زد. درگیری دو نفر ادامه پیدا کرد و عالیشاه با دست یک ضربه به صورت دابو زد. ضربه عالیشاه البته چندان محکم و خطرناک نبود اما دابو به زمین افتاد و بیژن حیدری پس از مشورت با کمکش کارت قرمز را به عالیشاه نشان داد.

بعد از این اتفاق پرسپولیس با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد و دیگر نتوانست برتری نسبی‌اش در زمین را حفظ کند. در نهایت بازی با تساوی بدون گل تمام شد و پرسپولیس فرصت پیروزی بر سپاهان را از دست داد. عالیشاه البته در اوایل نیمه دوم یک خطای غیر ضروری هم روی سیاوش انجام داده بود.

پس از پایان مسابقه هم هواداران پرسپولیس از این که کاپیتان تیم‌شان با این رفتار غیر حرفه‌ای و بچگانه اخراج شده است عصبانی بودند. حتی رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هم در مصاحبه با خبرنگاران با لحنی ملایم از عالیشاه انتقاد کرد. عالیشاه حالا بازی بعدی پرسپولیس مقابل نساجی را که روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار می‌شود را از دست داده است.

1359