سورپرایر لحظه آخر؛ بیرانوند مقابل سپاهان بازی می‌کند

سورپرایر لحظه آخر؛ بیرانوند مقابل سپاهان بازی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به بازی حساس مقابل سپاهان رسید.

به گزارش فوتبالی، ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان که از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد اعلام شد و کادر فنی این تیم با قرار دادن علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی همه را سورپرایز کرد. این در حالی است که در طول هفته برآیند خبرها درباره بیرانوند به سمتی بود که او به بازی با سپاهان هم نمی‌رسد.

حتی روز گذشته هم اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی در این باره با تردید زیادی حرف زد و درباره احتمال حضور بیرانوند در این بازی گفت: «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند فردا بازی کند یا نه. ما روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌توند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر.»

دیروز بیرانوند در صفحه خودش در اینستاگرام یک استوری منتشر کرد. در این استوری بیرانوند در کنار امیررضا رفیعی دیده می‌شد و کسانی که این تصویر را می‌دیدند این طور برداشت می‌کردند که بیرانوند دارد به جانشین خودش در بازی با سپاهان روحیه می‌دهد!

مجموع این اتفاقات باعث شده بود غیبت دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در بازی امروز قطعی به نظر برسد اما دقایقی پیش ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی با سپاهان اعلام شد و در کمال تعجب بیرانوند به عنوان مرد شماره یک پرسپولیس معرفی شد!

این خبر قطعا هواداران پرسپولیس را که برای این بازی به شدت نگران بودند خوشحال می‌کند. البته رفیعی در بازی‌های قبلی برای پرسپولیس خوب بازی کرده بود اما بازی با سپاهان متفاوت است و پرسپولیسی‌ها ترجیح می‌دادند دروازه‌بان باتجربه تیم‌شان مقابل سپاهان بازی کند.

1359