طلسم جود بلینگام مقابل بایرن مونیخ ادامه پیدا کرد

طلسم جود بلینگام مقابل بایرن مونیخ ادامه پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید تا حالا موفق نشده است که مقابل بایرن مونیخ به پیروزی برسد و این طلسم او امشب هم ادامه پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی ، در دور رفت از مرحله نیمه نهایی بازی های لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه مساوی دو بر دو تمام شد. جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید در این بازی عملکرد چندان جالبی نداشت و در نهایت در دقیقه 75 بازی توسط کارلو آنچلوتی با براهیم دیاز تعویض شد.

جود بلینگام گلی مقابل بایرن مونیخ نزد. بلینگام هیچ وقت نتوانسته است مقابل بایرن مونیخ گلزنی کند. او پیش از آمدن به رئال مادرید بازیکن دورتموند بوده است و در آن زمان هم در بازی هایی که مقابل باواریایی ها داشته است، گلزنی نکرده است.

بلینگام در 9 بازی مقابل بایرن مونیخ، 7 بار به این تیم باخته است و دو بار هم مقابل این تیم مساوی کرده است. در حقیقت ستاره انگلیسی رئال مادرید هیچ وقت مقابل باواریایی ها برنده نبوده است و حالا باید دید که در بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو می تواند بایرن مونیخ را شکست بدهد یا خیر.

1470