به یاد اولین گل؛ بلانکو باز هم به تراکتور گل می‌زند؟

به یاد اولین گل؛ بلانکو باز هم به تراکتور گل می‌زند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم استقلال، اولین گلش در فوتبال ایران را در بازی رفت این تیم تراکتور زده است.

به گزارش فوتبالی، فردا در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر و یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های این فصل تیم استقلال در ورزشگاه یادگار امام میهمان تیم تراکتور خواهد بود.

استقلال برای این که همچنان در صدر جدول بماند و بیشترین شانس را برای قهرمانی داشته باشد نیاز دارد که در تبریز به پیروزی برسد و کادر فنی این تیم برای رسیدن به این هدف روی گوستاوو بلانکو حساب باز کرده است.

مهاجم آرژانتینی استقلال در 6 بازی اخیر این تیم حسابی خوش درخشیده است و توانسته 4 گل بزند. این در حالی است که بلانکو تا هفته هجدهم فقط یک بار موفق به گلزنی شده بود.

او در 6 بازی اخیر، یک بار به استقلال خوزستان، دو بار به مس رفسنجان و یک بار به آلومینوم اراک گل زده و خودش را به عنوان بهترین گلزن تیم معرفی کرده است.

نکته جالب این است که بلانکو اولین گلش برای استقلال را در بازی هفته دهم در ورزشگاه آزادی و مقابل تراکتور زده بود. حالا هم که بازی برگشت رسیده و بلانکو امید اول استقلالی‌ها برای گلزنی است.

این مسابقه می‌تواند برای بلانکو یک انگیزه ویژه هم داشته باشد. این که او می‌تواند مثل بازی رفت دروازه تراکتور را باز کند و سهم ویژه‌ای در پیروزی احتمالی و ادامه صدرنشینی استقلال داشته باشد.

بلانکو حتی همان روزها و هفته‌هایی که گل نمی‌زد هم بین هواداران استقلال محبوبیت زیادی داشت. حالا او گل هم می‌زند و بیشتر از قبل مورد اعتماد هواداران استقلال قرار گرفته است. 

1359