نظر عجیب اسطوره منچستریونایتد درباره ارلینگ هالند

نظر عجیب اسطوره منچستریونایتد درباره ارلینگ هالند

پایگاه خبری فوتبالی - روی کین اسطوره منچستریونایتد که قبلاً گفته بود ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی در حد یک بازیکن لیگ دو انگلیس (سطح چهارم رقابت های فوتبال انگلستان) است، حالا ادعا می کند که در حد و اندازه های یک بازیکن چمپیونشیپی (سطح دوم) بازی می کند.

به گزارش فوتبالی، هالند که دیدار با برایتون را به خاطر مصدومیت از دست داد، در بازی مقابل ناتینگهام فارست برای سیتیزن ها گلزنی کرد تا دوباره روند گلزنی هایش را آغاز کند. پیش از این، روی کین به شدت از عملکرد ارلینگ هالند در ماه اخیر انتقاد کرده بود و او را یک بازیکن در حد و اندازه های سطح چهارم فوتبال انگلیس می دانست، اما حالا معتقد است این ماشین گلزنی نروژی پیشرفت کرده و در سطح یک بازیکن چمپیونشیپی است. 

به نقل از سایت گل، روی کین به اسکای اسپورتس گفت: "هالند خیلی مثل یک بازیکن چمپیونشیپی بود. او واقعاً پیشرفت کرده و حالا یک گلزن فوق العاده است. هیچ شکی به توانایی های گلزنی او وارد نیست. وقتی به زمین می آید، می خواهد تاثیر بزرگی روی بازی بگذارد و وقتی در محوطه جریمه باشد، بازیکنانی مثل کوین دی بروینه او را تغذیه می کنند و توپ را به او به می رسانند."

4416