پایان مشابه لیگ مردان و زنان انگلیس؛ جذابیت به معنای واقعی!

پایان مشابه لیگ مردان و زنان انگلیس؛ جذابیت به معنای واقعی!

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ فوتبال زنان انگلیس در حالی به هفته پایانی خود رسیده است که دو تیم چلسی و منچسترسیتی فقط بر حسب تفاضل گل اول و دوم هستند و همین باعث شده است هفته آخر این لیگ جذاب شود.

به گزارش فوتبالی، هفته پایانی لیگ فوتبال زنان انگلیس موسوم به سوپرلیگ در حالی فردا به پایان می رسد که دو تیم چلسی و منچسترسیتی برای قهرمان شدن فقط به زدن گل زیاد احتیاج دارند چرا که دو تیم در جدول ۵۲ امتیازی هستند و فقط به دلیل تفاضل گل بهتر چلسی در صدر قرار دارد.

تفاضل گل چلسی ۴۷ است و  منچسترسیتی هم با تفاضل گل ۴۵ در رده دوم قرار دارد. منچسترسیتی که در جدول تا چند هفته قبل با اختلاف خوبی در صدر بود پس از چند نتیجه بد به رتبه دوم رسید تا برای قهرمان شدن کارش سخت شود.

چلسی در هفته پایانی باید به مصاف منچستریونایتد برود و سیتی هم مقابل استون ویلا قرار می گیرد. منچستریونایتد در جدول در رتبه پنجم است و استون ویلا هم در رده هفتم قرار دارد.

وجه اشتراک لیگ فوتبال مردان و زنان انگلیس در هفته پایانی آنها است. در لیگ مردان این کشور هم هفته آخر بسیار حساسی را شاهد خواهیم بود. جایی که منچسترسیتی ۸۸ امتیازی باید به مصاف وستهام برود و آرسنال ۸۶ امتیازی هم باید با اورتون رقابت کند. آرسنالی ها منتظر لغزش سیتیزن ها در هفته پایانی هستند هرچند که کمی بعید به نظر می رسد.

۶۰۰۱