تمجید فرانچسکو توتی از عملکرد دانیله دروسی

تمجید فرانچسکو توتی از عملکرد دانیله دروسی

پایگاه خبری فوتبالی- فرانچسکو توتی بازیکن بزرگ سابق باشگاه رم به تمجید از عملکرد دانیله دروسی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم در مورد دانیله دروسی دوست و هم تیمی سابق خود یعنی دانیله دروسی به صحبت پرداخت و گفت : "من امیدوارم دانیله برای مدتی طولانی در تیم رم بماند. اول به این دلیل که او لیاقت این عنوان را دارد و دوم به این دلیل که او در این مدت کوتاه عملکرد بسیار خوبی داشته و به نظر من در آینده موفق تر هم خواهد شد. من فکر می کنم که باید به آینده عالی برای باشگاه امیدوار بود و فکر می کنم رم به مسابقات مهم اروپایی قدم خواهد گذاشت زیرا این خواسته کل شهر و هواداران وفادار تیم رم است"

توتی در ادامه در مورد آینده باشگاه رم افزود: "دانیله مربی فوق العاده ای است و اگر من مدیر تیم بودم مطمئنا با او یک قرارداد طولانی مدت امضا می کردم اما شاید در حال حاضر آنها ایده‌های دیگری نیز در رم دارند  و شاید آنها تصورات دیگری می‌کنند و این اتفاقات فقط به تصمیم و تفکر من بستگی ندارد."

خانواده فریدکینز به عنوان مالک باشگاه آاس رم تصمیم به تمدید قرارداد دانیله دروسی گرفته اند. دانیله دروسی پس از امضای اولیه قرارداد کوتاه مدت که تا ماه ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار دارد، در روزهای آینده قرارداد جدیدی بلند مدت با روباه ها امضا خواهد کرد.

۱۰۰۹