بابایی مقابل تراکتور؛ در انتظار اعتماد نکونام

بابایی مقابل تراکتور؛ در انتظار اعتماد نکونام

پایگاه خبری فوتبالی - پیمان بابایی باید برای اولین بار پس از جدایی از تراکتور مقابل تماشاگران این تیم در تبریز بازی کند.

به گزارش فوتبالی، پیمان بابایی مهاجم‌ ۳۰ ساله استقلالی‌هاست که دومین فصل حضور خود در جمع آبی‌ها را سپری می‌کند و برخلاف فصل گذشته، این فصل فرصت بازی چندان زیادی نداشته و بیشتر از روی نیمکت بازی‌ها را به تماشا نشسته است.

بابایی که فوتبال خود را از پایه‌های تراکتور آغاز کرده و پس از اتفاق تلخی که در اوج‌ جوانی در این تیم تجربه کرد و مدت زیادی از فوتبال بازی کردن محروم شد، بازگشت دوباره‌ای داشت و در تیم‌های گسترش فولاد تبریز، ماشین‌سازی، سومقاییت آذربایجان و در نهایت دوباره برای تراکتور به میدان رفت و پس از درخشش در پیراهن قرمز تی‌تی‌ها به استقلال پیوست.

بابایی در طول فصل جاری در ۱۴ بازی برای استقلال ۲۵۸ دقیقه به میدان رفته تا حتی یک نود دقیقه کامل هم برای تیمش بازی نکرده باشد و حالا در بازگشت به شهر زادگاهش و بازی با تیم سابق خود که برای اولین‌بار مقابل تماشاگران تراکتوری در تبریز خواهد بود، چشم انتظار اعتماد جواد نکونام است تا انگیزه‌های زیاد خود را در شهر خودی به نمایش بگذارد.

حالا باید منتظر ماند و دید که در بازی روز چهارشنبه، نکونام در تبریز از بابایی استفاده خواهد کرد یا نه.

1997