واکنش رِندانه سرمربی پرسپولیس به جمله "نمی‌گذارند قهرمان شویم"!

واکنش رِندانه سرمربی پرسپولیس به جمله "نمی‌گذارند قهرمان شویم"!

پایگاه خبری فوتبالی- اوسمار ویرا نسبت به جمله معروف "نمی‌گذارند قهرمان شویم" واکنش جالبی نشان داده است. 

به گزارش فوتبالی، در چند سال اخیر جمله‌‌ای جالب و البته بی‌معنا در فوتبال ایران باب شده است که اعتباری ندارد اما همواره در اواخر فصل و علی‌الخصوص در چند بازی باقی‌مانده به پایان لیگ برتر، بازیکنان تیم‌های بالانشین جدول که شانس برای قهرمان شدن دارند آن را بر زبان می‌آورند! 

جمله " نمی‌گذارند قهرمان شویم" از جانب مربیان و بازیکنان استقلال و پرسپولیس معمولا بیشتر شنیده می‌شود و اتفافا هرگاه این موضوع توسط سرخابی‌ها بیان می‌شود در پایان یکی از آن‌ها به جام قهرمانی بوسه می‌زند!

حالا سرمربی برزیلی پرسپولیس نسبت به این جمله واکنش جالبی نشان داده است و به هوشمندانه‌ترین شکل ممکن درباره آن توضیح داده است! 

اوسمار در این خصوص می‌گوید: «هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید فقط در داخل زمین تلاش کند و به اتفاقات بیرون از زمین که حاشیه است توجهی نداشته باشد. یک تیم برای قهرمانی باید بهترین کار خود را در زمین انجام دهد تا هیچ چیزی روی او تاثیر نگذارد. من اگر ۵ یا ۱۰ سال دیگر هم اینجا بمانم مطمئن باشید هیچ وقت درخصوص داوری صحبت نمی‌کنم. در بازی با گل گهر هم خواستم داور به بازیکن مصدوم کمک کند که اخراج شدم؛ چرا که در برزیل بازیکن به دلیل ۴ - ۵ ثانیه تاخیر در کمک رسانی فوت کرده است! در این ۲۸ سالی که کار می‌کنم این دومین کارت قرمزی بود که دریافت کردم. هیچ وقت عادت ندارم به داور اعتراض کنم.»

اگرچه ممکن است الان خیلی‌ها بگویند شاید اگر چند سال دیگر اوسمار در پرسپولیس ماندنی شود از این ادعای خود پا پس می‌کشد اما در عین حال این نوع واکنش را می‌توان رندانه و خیلی هوشمندانه ارزیابی کرد. 

۹۰۹۸