ترکیب دو تیم میلان و اینتر: افعی‌ها آماده‌ی فتح اسکوتو و دلامادولینا

ترکیب دو تیم میلان و اینتر: افعی‌ها آماده‌ی فتح اسکوتو و دلامادولینا

پایگاه خبری فوتبالی - در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی سی‌وسوم سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دو تیم همشهری میلان و اینتر به مصاف هم خواهند رفت و جدال جذاب دو تیم را در استادیوم سن سیرو شهر میلان شاهد خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، دو تیم میلان و اینتر در حالی امشب در هفته‌ی سی‌وسوم سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت که اینتر در رتبه اول و میلان در رتبه دوم جدول قرار دارند. اینتر اختلافی ۱۴ امتیازی با تیم میلان دارد و با توجه به اینکه پس از این بازی تنها ۵ هفته از مسابقات باقی می‌ماند، در صورت پیروزی می‌توانند قهرمانی خود را جشن بگیرند. 

شاگردان استفانو پیولی ۵ بازی متوالی است که مغلوب رقیب سنتی و همشهری خود می‌شوند. تمام آمار در این بازی به سود نراتزوری است و باید منتظر این دربی جذاب باشیم.

نکته جالب در خصوص ترکیب دو تیم برای این مسابقه، این است که استفانو پیولی بدون مهاجم اول خود یعنی الیویه ژیرو به میدان رفته و این مهاجم باتجربه کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند. رافائل لیائو در نوک خط همه روسونری قرار دارد. نکته جالب توجه دیگه حضور یاسین عدلی در ترکیب اصلی میلان است که جانشین اسماعیل بناصر شده است.

در ترکیب تراتزوری نکته جدیدی به چشم نمی‌خورد و سیمونه اینزاگی تیم را بدون تغییر نسبت به بازی‌های اخیر به میدان خواهد فرستاد و با همان سه-پنج- دو معروف خود و با زوج لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام در خط حمله بازی خواهد کرد.

ترکیب میلان

سنگربان: مانیان

مدافعان: گابیا، توموری، کالابریا، تئو

هافبک‌ها: ریندرز، عدلی، لوفتوس چیک، موساه، پولیسیچ

مهاجمین: لیائو


ترکیب اینتر

سنگربان: سومر

مدافعان: باستونی، آچربی، پاوارد

هافبک‌ها: دی مارکو، میخیتاریان، چالهانوغلو، بارلا، دارمیان

مهاجمین: مارتینز، تورام

۱۴۲۸