مشکلی که گواردیولا به آن اشاره کرد در ال کلاسیکو هم وجود خواهد داشت؟

مشکلی که گواردیولا به آن اشاره کرد در ال کلاسیکو هم وجود خواهد داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (یکشنبه دوم اردیبهشت ماه) رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در چهارچوب دور برگشت این فصل از رقابت های لالیگا برگزار می شود و رئال مادرید میزبان این دیدار است. در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود.

پس از آن بازی پپ گواردیولا از شرایط چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انتقاد کرد و آن را نامناسب دانست. در حقیقت پپ گواردیولا معتقد بود که چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به شکلی نبوده به تیمش بتواند روی زمین و به شکل شناور پاسکاری کند.

در حال حاضر برخی از رسانه ها گزارش داده اند که وضعیت چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیش از بازی رئال مادرید - بارسلونا نسبت به بازی رئال مادرید - منچسترسیتی بهبود یافته است اما این تغییر در حدی نبوده است که بتوان وضعیت چمن ورزشگاه را عالی قلمداد کرد.

به این ترتیب این احتمال وجود دارد که چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روی کیفیت بازی اثر گذار باشد و حرف هایی که توسط گواردیولا پس از بازی تیمش در سانتیاگو برنابئو زده شد، توسط ژاوی هم زده شود!

1471