پیراهن‌ جذاب استقلالی‌ها؛ به یادت هستیم مهدی‌پور!

پیراهن‌ جذاب استقلالی‌ها؛ به یادت هستیم مهدی‌پور!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی پور به دلیل پارگی رباط صلیبی مسابقات فصل را از دست داده است. 

به گزارش فوتبالی، بازی تیم‌های استقلال و شمس آذر در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی آغاز شد. بازی رفت دو تیم در قزوین با تساوی دو بر دو تمام شده بود.

ساعتی پیش از شروع مسابقه ترکیب استقلال برای این مسابقه اعلام شد و برای دومین بازی متوالی زبیر نیک‌نفس در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار گرفت. اتفاقی که به دلیل مصدومیت شدید مهدی مهدی‌پور و پارگی رباط صلیبی او رخ داده است و این غیبت حالا حالاها ادامه خواهد داشت.

این بازی اولین بازی استقلال در ورزشگاه آزادی بعد از مصدومیت تلخ مهدی‌پور بود و به همین دلیل بازیکنان استقلال در مقابل چشم هواداران پرتعداد این تیم با پیراهن‌هایی وارد زمین شدند که تصویر مهدی‌پور روی آن دیده می‌شد. 

مهدی‌پور در حال گذراندن یک فصل موفق با استقلال بود. او در همه بازی 22 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی برای استقلال بازی کرد. نتیجه عملکرد او در این فصل یک گل و 4 پاس گل بود.

استقلال در این فصل توانست از توانایی‌های مهدی‌پور بهره ببرد اما این بازیکن تا مدت‌ها نمی‌تواند برای تیمش بازی کند. همبازیان او اما در یک اقدام جالب امروز از او یار کردند تا نشان بدهند قدردان زحمات و تلاش‌های او برای تیم‌شان هستند.

1359