پیام توماس مولر پیش از رویارویی با رئال مادرید در نیمه نهایی

پیام توماس مولر پیش از رویارویی با رئال مادرید در نیمه نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ با هم روبرو خواهند شد و باید دید که در این تقابل در نهایت کدام تیم موفق می شود راهی فینال شود.

به گزارش فوتبالی ، یکی از بازیکنان با تجربه و با سابقه بایرن مونیخ، توماس مولر است. به نظر می رسد که این ستاره کهنه کار آلمانی توسط توماس توخل مقابل رئال مادرید به کار گرفته شود چرا که در بازی های بزرگ، تجربه بازیکنان به کار می آید و آن ها می توانند در شرایط سخت احساسات خود را کنترل کنند و شرایط بازی را تغییر دهند.

توماس مولر پس از این که تیمش به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و باید با رئال مادرید روبرو شود، با انتشار ویدیویی یک پیام منتقل کرد و گفت:" رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ. این یکی از بزرگ ترین بازی های فوتبال جهان است. من برای حضور در این بازی هیجان زده هستم."

بایرن مونیخ در این فصل از رقابت ها تنها در لیگ قهرمانان اروپا شانس دارد و بوندسلیگا را به بایرلورکوزن باخته است. همین مسئله موجب می شود تا شاگردان توماس توخل لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل رئال مادرید را جدی بگیرند و این قضیه موجب می شود تا شاهد دو بازی جذاب باشیم.

1471