رئال مادرید چند دقیقه مقابل منچسترسیتی از لحاظ نتیجه جلو بود؟

رئال مادرید چند دقیقه مقابل منچسترسیتی از لحاظ نتیجه جلو بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی با هم روبرو شدند و در نهایت رئال مادرید موفق شد منچستر سیتی را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی بازی ها شود.

به گزارش فوتبالی ، تقابل این دو تیم در بازی رفت با نتیجه مساوی سه بر سه تمام شد. در بازی برگشت این دو تیم 120 دقیقه بازی کردند و بازی با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد و به ضربات پنالتی رفت. در ضربات پنالتی رئال مادرید موفق شد منچستر سیتی را با نتیجه چهار بر سه شکست بدهد و به مرحله بعد صعود کند.

دو تیم همان طور که گفته شد 90 دقیقه در بازی رفت با هم روبرو شدند و 120 دقیقه هم در بازی برگشت با هم جدال داشتند. این دو تیم 210 دقیقه با هم بازی کردند.

در این 210 دقیقه، رئال مادرید از لحاظ نتیجه بازی، در 116 دقیقه از منچستر سیتی جلو بود. در 76 دقیقه بازی با نتیجه مساوی سپری می شد و منچستر سیتی تنها 18 دقیقه در این 210 دقیقه از لحاظ نتیجه بازی از رئال مادرید جلو بوده است.

در حقیقت با وجود این که از لحاظ آماری منچستر سیتی سوار بر بازی بوده است اما از لحاظ نتیجه ای، رئال مادرید دقایق بیشتری را از حریف خود جلو بوده است.

1471