باشگاه بارسلونا دیگر تمایلی به نگه داشتن ژاوی ندارد؟

باشگاه بارسلونا دیگر تمایلی به نگه داشتن ژاوی ندارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مدیران بارسلونا پس از باخت سنگین تیمشان مقابل پاری سن ژرمن دیگر اصراری بر نگه داشتن ژاوی هرناندز ندارند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خودش یعنی مونتجوئیک به مصاف پی اس جی رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مدیران بارسلونا معتقدند که ژاوی هرناندز در این بازی اشتباهاتی داشته است. او پس از اخراج آرائوخو به شکلی فوری لامین یامال را بیرون آورد و اینیگو مارتینز را وارد میدان کرد. این تعویض به طور کامل بارسلونا را به عقب راند و اینیگو مارتینز هم نتوانست مهاجم های پی اس جی را مهار کند. ضمن این که ژاوی هرناندز در این بازی به خاطر اعتراض های زیاد به داور از کنار زمین اخراج شد و همین قضیه هم روی تحقیر شدن بارسا اثر گذار بود.

به نقل از روزنامه آ اس اسپانیا، باشگاه بارسلونا دیگر مذاکره ای با ژاوی هرناندز برای نگه داشتن او نخواهد داشت. این سرمربی همان طور که پس از باخت تیمش مقابل ویارئال اعلام کرد که از بارسلونا می رود، در انتهای فصل جمع آبی و اناری ها را ترک خواهد کرد.

1470