پپ گواردیولا از تلاش بازیکنان خود مقابل رئال مادرید قدردانی کرد

پپ گواردیولا از تلاش بازیکنان خود مقابل رئال مادرید قدردانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد بدشانسی را عامل حذف تیم خود نمی داند.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و از دست دادن شانس قهرمانی پیاپی در این رقابت ها گفت: "یادم می آید زمانی که شاگرد یوهان کرایوف بودم او همیشه می گفت شانس در فوتبال معنایی ندارد و من هم با او موافق هستم. من خوب می دانم که چقدر این شیوه از حذف شدن و شکست برای هوادارن ما سنگین است اما آنها دیدند که ما تمام تلاش خود را برای برد انجام دادیم و از این بابت هیچ پشیمانی ندارم. با این تعداد حمله و کرنر و موقعیت های از دست رفته دیگر  کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم."

گواردیولا در ادامه ضمن تقدیر از تیم خود گفت: " از طرف خودم به کارلو آنچلوتی و به تیم رئال مادرید تبریک می‌گویم. آنها تیم بزرگی هستند و  دفاع بسیار عالی و یکپارچه ای داشتند و تمام موقعیت های گلزنی ما را گرفتند. در مورد تعویض بازیکنان تیم هم باید بگویم بازیکنانی مانند ارلینگ هالند، کوین دی‌بروینه و مانوئل آکانجی، خسته بودند از من خواستند تعویض شوند زیرا دیگر نمی‌توانستند به بازی ادامه دهند و تعویض آنها به درخواست خودشان بود."

گواردیولا در پایان افزود: " فوتبال همین است روزی برد و روزی باخت و ما باید از باختن هم درس های زیادی بگیریم و به زندگی بازگردیم."

۱۰۰۹