لحظه‌ای که صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد

لحظه‌ای که صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی - لحظه ای که آنتونیو رودیگر پنالتی خود را به گل تبدیل کرد، همان لحظه ای بود که صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید با پیروزی مقابل منچستر سیتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا توانست راهی نیمه نهایی شود. بازی رفت با نتیجه سه بر سه تمام شد و در بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد پس از تساوی یک بر یک در پایان 120 دقیقه، رئال مادرید موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه منچستر سیتی را شکست بدهد و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شود.

پنالتی آخر رئال مادرید را مقابل منچستر سیتی، آنتونیو رودیگر زد. رودیگر این پنالتی را به شکلی زمینی و زاویه دار به سمت چپ خود زد. ادرسون با وجود این که جهت توپ را درست تشخیص داد اما نتوانست ضربه مدافع آلمانی رئال مادرید را مهار کند و در نهایت مادریدی ها موفق شدند راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

رئال مادرید به سمت پانزدهمین قهرمانی اروپایی خود حرکت می کند و باید دید که در این فصل به این جام می رسد یا خیر. مادریدی ها سه بازی تا رسیدن به پانزدهمین قهرمانی فاصله دارند.

1470