قاب امیدبخش برای آبی‌ها؛ یامگا در تمرین گروهی حاضر شد

قاب امیدبخش برای آبی‌ها؛ یامگا در تمرین گروهی حاضر شد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن فرانسوی استقلال که از مصدومیت شدید چشم رنج می‌برد امروز در کنار سایر هم‌‌تیمی هایش تمرین کرد.

به گزارش فوتبالی، هفته بیست و چهارم لیگ برتر از فردا آغاز می‌شود. استقلال که با 50 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است در بازی این هفته‌اش  روز جمعه و از ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی مقابل شمس آذر قزوین قرار می‌گیرد.

استقلالی‌ها فردا یک تمرین سبک برای آمادگی بدنی انجام می‌دهند اما عصر امروز آخرین تمرین تاکتیکی شاگردان جواد نکونام برگزار شد و رسانه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را منتشر کرد.

یکی از نکات جالبی که در این تصاویر می‌شد دید و خوشحالی و امیدواری هواداران استقلال را در پی داشت دیدن یک بازیکن خاص در میان بقیه بازیکنان بود. این بازیکن کسی نبود جز کوین یامگا.

یامگا مدتی پیش در جریان تمرین استقلال و طی یک برخورد شدید با امید حامدی‌فر از ناحیه چشم به شدت مصدوم شد. خبرهای بعدی درباره این مصدومیت بسیار ناگوار به نظر می‌رسید. حتی برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که یامگا دیگر نمی‌تواند بازی کند و باید فوتبال را کنار بگذارد.

اما پس از چند عمل جراحی سنگین و حساس که روی چشم این بازیکن انجام شد وضعیت بینایی یامگا بهتر شده است و امیدها برای بازگشت سریع‌تر او به تمرینات و مسابقات استقلال بالا رفته است.

امروز هم پزشک استقلال درباره این که آیا امیدی برای بازگشت یامگا به مسابقات در فصل آینده وجود دارد یا نه گفت: «خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد. یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کارهای درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم.»

دیدن یامگا در تصاویر تمرین امروز استقلال برای آنها که ناامیدانه ماجرای مصدومیت این بازیکن را دنبال می‌کردند خبر خوبی است. چرا که تعداد قابل توجهی از استقلالی‌ها از بازگشت یامگا به فوتبال ناامید شده بودند اما حالا دیدن این تصویر امید آنها را زنده کرده است.

1359