پورموسوی: گل‌گهر جزو تیم‌های خوب ایران است/ به بقا در لیگ امیدوار هستیم

پورموسوی: گل‌گهر جزو تیم‌های خوب ایران است/ به بقا در لیگ امیدوار هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال خوزستان گفت: امیدوارم فردا فوتبالی بتوانیم بازی کنیم که تمام نگاه‌ها به سیرجان باشد.

به گزارش فوتبالی، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار برابر گل گهر در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار کرد: اعتقاد دارم دو تیم گل گهر و استقلال خوزستان علیرغم فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادند جایگاه‌شان را نسبت‌ به نوع فوتبال‌شان در جدول مسابقات به دست نیاوردند. بخشی از آن به بدشانسی‌هایی برمی‌گردد که گریبانگیر هر دو تیم در نتیجه‌گیری بوده است و مواردی که خارج از این جلسه است.

او افزود: گل گهر با توجه به پتانسیل‌، امکانات و شرایطی که داشته در یکی - دو فصل اخیر توانسته جزو مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان حداقل نسبت به رتبه تک‌رقمی و بقای آسان‌تر در ادامه لیگ امیدوار است.

او ادامه داد: بازی فردا از دو جنبه برای ما اهمیت دارد؛ یکی اینکه در جدول مسابقات شرایط خودمان را بهبود ببخشیم و دوم اینکه در بازی رفت هم بازی زیبایی از هر دو تیم شاهد بودیم و به دنبال این هستیم که این اتفاق فردا هم رقم بخورد. می‌دانیم که گل گهر از نظر مهره جزو تیم‌های خوب ایران است و کادر بسیار خوبی را دارد که هم از نظر اخلاقی و فنی به آنها علاقه خاصی دارم و کارشان را دنبال می‌کنم. امیدوارم فردا فوتبالی بتوانیم بازی کنیم که تمام نگاه‌ها به سیرجان باشد.

پورموسوی درباره بازیکنان خارجی تیمش و تأثیرشان در نتایج تیم در نیم‌فصل دوم گفت: با توجه به اینکه از لیگ یک صعود کرده بودیم فرصت زیادی برای بستن تیم نداشتیم و سعی کردیم از موجودی استفاده کنیم که با اتفاقاتی که برای ما رقم خورد نتوانستیم نتایج دلخواهی بگیریم اما یک ماه قبل از پایان نیم‌فصل اول به جمع‌بندی رسیدیم که تیم را تقویت کنیم به سمت بازیکنان خارجی رفتیم. ساعت‌ها وقت گذاشتیم که بازیکنانی که به لحاظ مالی و فوتبالی به ما کمک کنند و نزدیک باشند را جذب کنیم که خدا را شکر اتفاق خوبی رقم خورد و در نیم‌فصل دوم تا اینجا توانستیم مقداری جبران کنیم اما امیدواریم در هفت هفته پایانی شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه آیا بازیکنان خارجی انتخاب خودش بوده یا خیر، گفت: دو بازیکن را نزدیک خودمان دیدم یعنی انتخاب خودم بود. خودم عراق رفته بودم. دو بازیکن دیگر یعنی عثمان و ساویو هم خیلی فیلم از آنها نگاه کردیم و همه توسط کادر فنی و مدیریت باشگاه تایید شدند.

پورموسوی درباره مصدومان و محرومان تیمش برای بازی فردا نیز گفت: دوستون هفتین اخطارش را گرفت و در بازی فردا نیست.

7474