رئال مادرید یا منچسترسیتی؛ آمارهایی که می تواند شکسته شود

رئال مادرید یا منچسترسیتی؛ آمارهایی که می تواند شکسته شود

پایگاه خبری فوتبالی- بازی حساس رئال مادرید و منچسترسیتی می تواند در صورت صعود تیم انگلیسی به یک رکورد جدید برای پپ گواردیولا تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، تیم رئال مادرید به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا هرگز در مرحله حذفی این رقابت ها توسط قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا حذف نشده است. نکته دیگر و جالب اینجا است که هیچ باشگاهی رئال مادرید را در دو فصل متوالی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حذف نکرده است.

رئال مادرید باید در ورزشگاه اتحادی برای صعود پیروز شو که قبلاً هرگز چنین کاری توسط این تیم صورت نگرفته زیرا تیم پپ گواردیولا از سال ۲۰۱۸ در این استادیوم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است. رئال مادرید در ۱۵ بازی اخیر شکست نخورده است و این تیم در ۷ بازی اخیر خارج از خانه خود نیز باختی را تجربه نکرده است. در مقابل باشگاه منچسترسیتی در ۲۷ بازی اخیر خود شکست نخورده و تیم انگلیسی در ۲۰ بازی اخیر خانگی خود نیز مغلوب نشده است.

نکته جالب دیگر اینجا است که منچسترسیتی در ۴۱ بازی اخیر خود در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر شکست نخورده و باید دید آیا رئال مادرید می‌تواند این رکورد را در دیدار امشب بشکند.

۱۰۰۹