ستاره آلمانی خط دفاعی رئال مادرید، کابوس ارلینگ هالند

ستاره آلمانی خط دفاعی رئال مادرید، کابوس ارلینگ هالند

پایگاه خبری فوتبالی – ستاره آلمانی خط دفاعی رئال مادرید، می‌تواند نقشی بسیار کلیدی را در رسیدن لوس بلانکوس به چهارمین نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا متوالی خود داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، اوایل ماه آپریل، آنتونیو رودیگر با این سوال مواجه شد که سخت ترین حریفی که روبرویش قرار گرفته چه کسی است، در حالی که خبرنگار اصرار داشت که این بازیکن قطعا هالند خواهد بود که سال گذشته به همراه منچسترسیتی فصل بی نطیری را تجربه کرد. رودیگر اما پاسخ دیگری را به این پرسش داد:" هالند قطعا یکی از سخت ترین‌ها بوده اما اگر مجبور باشم یک گزینه را انتخاب کنم که خیلی سرسخت بوده است، آگوئرو را انتخاب می‌کنم."

البته ادعای رودیگر قابل قبول است زیرا آگوئرو ستاره بی چون و چرای دوران پیش از هالند در سیتی بوده که 260 گل را با پیراهن سیتیزن‌ها به ثمر رسانده که از این تعداد، 184 گل در سطح اول فوتبال انگلیس زده شده است. هالند اما قطعا مدل بسیار متفاوتی از مهاجمان را به دنیا نشان داده است و کسی واقعا نمی‌دانست که چگونه می‌شود این غول نروژی را مهار کرد. این مسئله تا زمانی صدق می‌کرد که رودیگر موفق به انجام این کار شد. او در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023 موفق به مهار هالند شد. این ستاره آلمانی هفته پیش دوباره این کار را انجام داد و همین می‌تواند تاییدی بر ادعای او باشد. او در کل طول بازی موفق شده بود تا سایه به سایه هالند حرکت کند و اجازه ایجاد خطر توسط او را از این ستاره جوان صلب کند. باید دید که برنده تقابل دوباره این دو بازیکن، در بازی برگشت رئال مادرید و سیتی که امشب برگزار خواهد شد، چه کسی خواهد بود.

2102