ستون مستحکم استقلال در دفاع؛ مرادمند باشد آبی‌ها سخت گل می‌خورند!

ستون مستحکم استقلال در دفاع؛ مرادمند باشد آبی‌ها سخت گل می‌خورند!

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد خط دفاعی استقلال در بازی‌هایی که حسین مرادمند به عنوان بازیکن فیکس بازی کرده خارق‌العاده بوده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر علی‌رغم اینکه در فاز هجومی عملکرد قابل قبولی داشته است و با ۳۱ گل زده بعد از سپاهان دومین خط حمله برتر لیگ بیست و سوم را از آنِ خود کرده است در فاز دفاعی هم عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته است.

شاگردان جواد نکونام که در ۲۳ بازی قبلی خود در لیگ برتر تنها ۱۲ بار دروازه‌شان باز شده است و از این حیث بهترین عملکرد را در میان سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر داشته‌اند در ۱۴ مسابقه هم موفق به ثبت کلین‌شیت شده‌اند تا همین آمار و ارقام نشان دهد که نکونام به چه اندازه روی ساختار دفاعی تیم خود وسواس دارد!

در میان مدافعان میانی استقلال، حسین مرادمند با اختلاف نسبت به آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی تاثیرگذارتر بوده است؛ این مدافع ۳۰ ساله که از لیگ بیستم به بعد پیراهن استقلال را برتن کرد در این فصل نشان داده که تا چه اندازه می‌تواند در سامان دادن به خط دفاعی آبی‌ها فوق‌العاده عمل کند و قدرت رهبری بالایی در آرامش دادن به بازیکنان حاضر در یک سوم عقب تیم دارد. 

مرادمند که مدافع گلزنی به حساب می‌آید و گل پیروزی بخش استقلال در بازی رفت مقابل ملوان را به ثمر رساند در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جمعا در ۱۲ مسابقه به عنوان بازیکن فیکس در قلب دفاع استقلال قرار گرفته است که در این ۱۲ بازی، آبی‌ها تنها ۳ بار دروازه‌شان باز شده است و در ۱۰ مسابقه کلین‌شیت کرده‌اند!

حالا در حساس‌ترین مقطع فصل و درست در جایی که کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند به آخرین و گران‌ترین اشتباه بدل شود مرادمند نقش کلیدی را برعهده خواهد داشت و حسابی می‌تواند در خط دفاعی استقلال تاثیرگذار باشد. 

۹۰۹۸