مورد عجیب رامین رضاییان؛ این فصل هم خبری از جام نیست؟

مورد عجیب رامین رضاییان؛ این فصل هم خبری از جام نیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- اتفاقی عجیب و دور از انتظار برای رامین رضاییان رخ داده و عجیب تر این که هنوز هم جریان دارد و بعید نیست تا روز خداحافظی او از فوتبال حرفه‌ای ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، طلسمی که سالهاست دستان رضاییان را از‌ جام کوتاه نگه داشته تا دفاع راست خوش‌استیل تیم ملی که سال ها در تیمهای مطرح و مهم ایرانی فوتبال بازی کرده و خوش درخشیده، هرگز با جام قهرمانی عکس یادگاری نداشته باشد.

لیگ امسال، پانزدهمین فصلی است که رضاییان در لیگ حرفه‌ای، بازی می‌کند. بازیکنی که از لحاظ دانش فنی و آمادگی جسمانی در بالاترین سطح ممکن قرار داشته و همیشه یکی از ارکان اصلی تیمهایش بوده اما یا تیمش قهرمان نشده یا اگر هم شده او در کنار تیمش نبوده است. 

مدافع راست تیم ملی، در فصل ۱۳۹۶-۱۳۹۵ لیگ برتر می‌توانست قهرمانی را با پرسپولیس جشن بگیرد اما به دلیل اختلاف با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی وقت پرسپولیس، از جمع قرمزها گذاشته شد تا قهرمانی را از پای تلویزیون جشن بگیرد. 

علاوه بر تمام فصل هایی که رضاییان بدون جام در قطر، بلژیک و ایران پشت سر گذاشته است، این فصل هم به احتمال زیاد قهرمانی را تجربه نخواهد کرد سپاهان تقریبا از کورس قهرمانی لیگ برتر جا مانده، در لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شده و فقط رضاییان می‌تواند به جام حذفی دلخوش باشد. جایی که شاید در این مرحله کار راحتی در مقابل استقلال ملاثانی دسته یکی داشته باشند اما جام حذفی جام شگفتی‌هاست.

در نهایت باید دید مدافع راست ساروی سپاهان این فصل می‌تواند طلسم قهرمان نشدن‌های خودش را بشکند یا باز هم در حسرت جام خواهد ماند.‌ 

7899