عکس؛ حضور رافینیا در تمرین بارسلونا با مدل موی جدید

عکس؛ حضور رافینیا در تمرین بارسلونا با مدل موی جدید

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا در این روز ها در بارسلونا محبوبیت ویژه ای به دست آورده است چرا که او مقابل پاری سن ژرمن در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا و پاری سن ژرمن قرار است که فردا شب (سه شنبه 28 فروردین ماه) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند و این بازی در مونتجوئیک برگزار می شود و باید دید که در آن چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت بارسا که بازی رفت را با نتیجه سه بر دو برده است می تواند راهی نیمه نهایی شود یا خیر.

آخرین جلسه تمرینی بارسلونا پیش از بازی مقابل پی اس جی برگزار شده است و تصویر رافینیا در این جلسه تمرینی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است. در این جلسه تمرینی می بینیم که رافینیا با مو هایی فر حاضر شده است. این در حالی است که مدل موی رافینیا در بازی رفت پاری سن ژرمن - بارسلونا متفاوت بود.

به نظر می رسد که رافینیا از بازیکنان فیکس بارسلونا مقابل پی اس جی باشد چرا که ژاوی هرناندز در بازی بارسلونا مقابل کادیز به او استراحت داد و این بازیکن در دقیقه 80 به جای فرمین لوپز وارد میدان شد.

1471