پیشکسوت استقلال: نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند استقلال قهرمان شود

پیشکسوت استقلال: نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند استقلال قهرمان شود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: در تمام سال‌های که در استقلال بازی کردم دو میلیون هم پول نگرفتم اما عشق به این تیم در من وجود دارد و جانم را برای تیم محبوبم می‌دهم.

به گزارش فوتبالی، علی اکبریان پیشکسوت استقلال که عصر امروز(دوشنبه) در کمپ حجازی میهمان ویژه تمرین این تیم بود، اظهار داشت: احساس خوبی دارم که به کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی آمدم و توانستم تمرین تیم محبوبم را تماشا کنم. استقلال با انگیزه تمرین می‌کرد و تمام مجموعه تیم به دنبال این هستند تا در پایان فصل اتفاق بزرگی را برای استقلال رقم بزنند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: دقایقی با جواد نکونام(سرمربی تیم) و بازیکنان حرف زدم و امیدوارم آبی‌پوشان در پایان فصل بتوانند جام قهرمانی را کسب کنند. از سرمربی و تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم بزرگ استقلال نیز ممنون هستم که استقبال گرمی از من داشتند.

اکبریان افزود: قهرمانی استقلال باعث خوشحالی میلیون‌ها نفر خواهد شد. نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند استقلال قهرمان شود و در راه موفقیت این تیم حاشیه‌سازی و سنگ‌اندازی می‌کنند. در این هفته‌های پایانی لیگ باید داورها کمترین اشتباه را داشته باشند. متاسفانه شاهد این هستیم که سوت‌ها به ضرر استقلال و به سود یک تیم خاص است!

بازیکن سال‌های دور استقلال گفت: من استقلالی هستم و جانم را برای این تیم می‌دهم. شاید باور نکنید اما من در تمام سال‌های که در استقلال بازی کردم ۲ میلیون هم پول نگرفتم اما عشق به این تیم در من وجود دارد و دوست دارم پیشکسوتانی که عمر و جوانی‌شان را برای استقلال گذاشتند، بیشتر دیده شوند.

2636