سورپرایز فصل؛ یک یاغی از شمال

سورپرایز فصل؛ یک یاغی از شمال

پایگاه خبری فوتبالی- رضا جعفری یکی از سورپرایزهای این فصل لیگ برتر ایران بوده است. بازیکنی که با نظر مهدی تارتار از نساجی به ملوان پیوست و با یک تغییر پست ستاره شد.

به گزارش فوتبالی، وقتی به جدول رده‌بندی نگاه می‌کنیم و پله به پله پایین می‌آییم حتما روی پله پنجم مکثی خواهیم کرد. 

دیدن ملوان روی این پله کمی شگفت‌زده‌مان خواهد کرد. در نیم‌فصل اول، حضور تیم‌های کوچکتر در رده‌های بالا اتفاق قابل پیش‌بینی‌تری‌ است اما با رسیدن به نیم‌فصل دوم کم کم جدول شکل واقعی‌تری پیدا می‌کند و تیم‌های کوچکتر به رده‌های پایین‌تر می‌روند. 

با این حال ملوان توانسته رتبه رویایی‌اش را تا هفته‌های پایانی حفظ کند و مهدی تارتار یک بار دیگر نشان دهد که برای هر تیمی می‌تواند یک فرشته نجات باشد. البته این فرشته نجات در این مسیر یک چوب جادویی هم داشته است که بدون او شاید نمی‌توانست این مسیر را طی کند. 

این چوب جادویی تاثیرگذارترین بازیکن لیگ تا این هفته است. رضا جعفری، یکی از یاغی‌های فوتبال است! بازیکنی که بعد از دوفصل خوب در نساجی به ملوان آمد تا یکی از جابجایی‌های جنجالی فوتبال شمال انجام شود. قطعا این روزها که او می‌درخشد قائمشهری‌ها خیلی بیشتر به خاطر از دست دادن او حسرت می‌خورند.

 البته باید به تغییر پست او توسط مهدی تارتار هم که باعث شکوفایی‌اش شد اشاره کرد. بازیکنی که در ملوان از وینگر به مهاجم تبدیل شد و نشان داد که می‌تواند همزمان یک گلزن و گلساز فوق‌العاده باشد. جعفری تا این‌جای فصل با 9 گل و 5 پاس گل، نماینده ملوان در هر دو جدول گلزنان و پاسورهاست. جالب است که او فقط یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمررسانده و بقیه گل‌هایش در جریان بازی بوده است.

رضا جعفری شاید کار سختی برای رسیدن به آقای گلی داشته باشد اما قطعا ماندن در این کورس تا هفته پایانی و همچنین نگه‌داشتن تیمش در رده‌های بالایی کاری است که استحقاق آن بیش از یک کفش طلا خواهد بود.

عکس از کانال باشگاه ملوان

4326