اتفاق ویژه برای استقلالِ نکو؛ آبی‌های خیلی زود پنجاه‌تایی شدند!

اتفاق ویژه برای استقلالِ نکو؛ آبی‌های خیلی زود پنجاه‌تایی شدند!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال با شکست دادن آلومینیوم حد نصاب امتیازات خود در لیگ بیست و سوم را به عدد 50 رساند.

به گزارش فوتبالی، استقلال که در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی با جواد نکونام داشته است و با وجود تمام معضلاتی که داشته توانسته هفته‌ها در صدر جدول یکه‌تازی کند عزم راسخی برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم دارد و امیدوار است بتواند با کسب نتایج لازم در طی 7 بازی باقی‌مانده به این مهم دست پیدا کند.

آبی‌ها که جمعه هفته قبل موفق به انجام کار سختی شدند و توانستند دست پر اراک را ترک کنند و آلومینیوم جان‌سخت را در خانه زمین‌گیر کنند به اولین تیمی بدل شدند که به مرز 50 امتیاز در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر می‌رسد. 

اتفاقی که نشان می‌دهد شاگردان جواد نکونام به چیزی جز ربودن جام قهرمانی در پایان فصل فکر نمی‌کنند! استقلال در 22 دوره گذشته مسابقات لیگ برتر به جز یک دوره که آن هم به لیگ بیست و یکم باز می‌گردد هیچ‌گاه نتوانسته بود در چنین مقطعی از فصل و در پایان هفته 23 مسابقات به حدنصاب 50 امتیاز برسد!؛ ضمن اینکه آبی‌ها در 4 دوره هم در پایان فصل به این امتیاز نرسیدند!

تا پیش از این برای اولین و آخرین بار استقلال رویایی مدلِ فرهاد مجیدی بود که توانسته بود در چنین مقطعی از فصل به امتیاز 50 برسد؛ هرچند که استقلال در آن فصل در هفته بیست و یکم به این حد نصاب از امتیاز رسیده بود و تا پایان هفته بیست و سوم 55 امتیازی شده بود!

حالا باید ببینیم سرنوشت استقلال تحت هدایت نکونام در پایان فصل به مانند استقلالِ مجیدی رقم می‌خورد و آن‌ها می‌توانند به یک قهرمانی شیرین دیگر در لیگ برتر دست پیدا کنند یا اتفاقی برخلاف باب میل هواداران و اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم صورت می‌گیرد؟

9098