چالش بزرگ در انتظار سازمان لیگ؛ تکلیف میزبانی - میهمانی دو بازی استقلال و پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر چه می‌شود؟

چالش بزرگ در انتظار سازمان لیگ؛ تکلیف میزبانی - میهمانی دو بازی استقلال و پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر چه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- فاصله یک‌امتیازی استقلال و پرسپولیس در فاصله 7 هفته تا پایان لیگ، می‌تواند تبدیل به یک چالش بزرگ برای سازمان لیگ شود.

به گزارش فوتبالی، اگر فرض بگیریم تکلیف قهرمان این فصل به هفته آخر کشیده شود – که با توجه به فاصله کم سرخابی در صدر جدول، بعید نیست – آنوقت یک چالش فوق‌العاده بزرگ در انتظار مسئولان برگزاری مسابقات خواهد بود.

در هفته پایانی لیگ، استقلال با پیکان بازی دارد و پرسپولیس هم پذیرای مس رفسنجان خواهد بود.

بازی پرسپولیس و مس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد اما با توجه به اینکه پیکان، میزبان استقلال است، در ورزشگاه پاس از حریفش میزبانی خواهد کرد.

با توجه به اینکه شورای تامین اجازه برگزاری مسابقات در این ورزشگاه را با حضور تماشاگر نمی‌دهد، استقلال باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر، به مصاف پیکان برود. اتفاقی که در بازی هوادار و پرسپولیس هم شاهد آن خواهیم بود.

طبیعتا اگر تکلیف قهرمانی به هفته پایانی کشیده شود، استقلال اصلا از برگزاری مسابقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر استقبال نخواهد کرد. فرض بگیریم که استقلال، قهرمان لیگ خواهد شد. دیگر خودتان حساب کنید که جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر، چه حس و خالی خواهد داشت.

از بدشانسی سازمان لیگ، ورزشگاه تختی هم که قرار بود از نیم‌فصل، میزبان مسابقات باشد، تا فصل آینده امکان میزبانی از مسابقات را ندارد و استقلال، چاره‌ای جز بازی با پیکان در اکباتان را نخواهد داشت.

با این شرایط، سهیل مهدی و همکارانش باید دعا کنند که تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده نشود چون اگر این اتفاق رخ دهد، باید منتظر چالش باشگاه استقلال با سازمان لیگ باشیم.

سازمان لیگ شاید بازی را به کرج یا یک شهرستان دیگر ببرد اما باید دید استقلال از این ماجرا چقدر استقبال خواهد کرد.

گزارش از رامین طبرسی/ پایگاه خبری فوتبالی

1984