یک ادعای عجیب: نیمار در حالت غیرعادی به تمرینات پی‌اس‌جی ملحق می‌شد!

یک ادعای عجیب: نیمار در حالت غیرعادی به تمرینات پی‌اس‌جی ملحق می‌شد!

پایگاه خبری فوتبالی - برخی گزارشات حاکی از آن است که نیمار در برخی تمرینات پی اس جی در حالت غیرعادی به علت مصرف الکل حضور پیدا می کرده و همین مسئله باعث شده تا کیلیان امباپه از او خوشش نیاید!

به گزارش فوتبالی، اکیپ گزارش داده است که برخی هم تیمی های سابق نیمار و اعضای کادر فنی پی اس جی مدعی شده اند که ملی پوش برزیلی گاهی در حالت غیرعادی در تمرینات حضور پیدا می کرده است. این گزارش حاکی از آن است که نیمار در دوران مربیگری کریستوف گالتیه در پی اس جی، در درگیری ها در تمرین با حضور لیونل مسی، اشرف حکیمی و سرجیو راموس نقش پررنگی داشته است و یک بار هم با اسماعیل غربی بازیکن آکادمی پی اس جی درگیر شده است و امباپه به تدریج احترامش را نسبت به او از دست داده است.

نیمار در پایان فصل گذشته با 90 میلیون یورو از پی اس جی به الهلال پیوست و قراردادی دو ساله را با تیم عربستانی به امضا رساند هر چند که در این فصل به علت مصدومیت شدیدش دقایق اندکی داشته است.  نیمار پیش از مصدومیتش پنج بازی برای الهلال انجام داده بود. بازیکن برزیلی در 173 بازی در پی اس جی، 118 گل زده بود و در بارسلونا نیز در 186 بازی به 105 گل رسیده بود.

4125