حقیقی بالاخره موفق شد؛ کلین‌شیت بعد از 6 بازی!

حقیقی بالاخره موفق شد؛ کلین‌شیت بعد از 6 بازی!

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان بازی دو تیم هوادار و گل گهر، علیرضا حقیقی بعد از مدت‌ها توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا حقیقی که از ابتدای فصل به تیم هوادار ملحق شد در این تیم روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است و روزهای تلخ و شیرینی را در جمع بنفش‌پوشان تهرانی تجربه کرده است.  

این دروازه‌بان 35 ساله که در جام جهانی 2014 سنگربان تیم ملی بود در حالی آرشا شکوری را به عنوان ذخیره خود در هوادار می‌بیند که در همه بازی‌های این فصل بنفش‌ها، خودش در قاب دروازه قرار گرفته است که همین در نوع خودش می‌تواند قابل توجه باشد چون شکوری بدون انجام یک بازی در لیگ برتر به اردوی تیم ملی در فروردین ماه دعوت شد!

با این وجود حقیقی که سابقه عضویت در تیم‌های پرسپولیس، نساجی و گل گهر را هم دارد در خلال بازی روز گذشته هوادار توانست دروازه‌ خودش را بسته نگه دارد تا بعد از گذشت 540 دقیقه و به عبارتی 6 بازی متوالی کلین‌شیت کند. حقیقی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در 7 مسابقه کلین‌شیت کرده است و تقریبا در یک سوم از بازی‌هایی که برای هوادار به میدان رفته است موفق به بسته نگه داشتن دروازه خودش شده است.

9098