ستاره هفته بیست و نهم؛ اگر علیرضا حقیقی بود!

ستاره هفته بیست و نهم؛ اگر علیرضا حقیقی بود!

پایگاه خبری فوتبالی- مسعود شجاعی در غیاب دروازه‌بان اول خود هیچ امتیازی کسب نکرده و علیرضا حقیقی ستاره غایب این روزهای هوادار است!

به گزارش فوتبالی، مسعود شجاعی که کارش را در هوادار خیلی خوب شروع کرد و خیلی زود رسانه‌ها از این مربی و تیمش نوشتند حالا به جایی از جدول رسیده که اگر لیگ چند هفته دیگر ادامه پیدا می‌کرد شاید کاندیدای اصلی سقوط می‌شد.

 همین مساله باعث شده این تصور به وجود بیاید که شاید مسعود شجاعی مثل خیلی از مربیان دیگر یک جرقه زودگذر بود که خیلی زود خاموش شد. با این حال نمی‌توان این اتفاقات را خیلی به کادر فنی ارتباط داد. زمانی که علیرضا حقیقی در بازی با پرسپولیس مصدوم و آرشا شکوری وارد میدان شد این تصور به وجود آمد که با برطرف شدن یکی از نقاط ضعف هوادار این تیم می‌تواند نتایج بهتری در ادامه مسیر بگیرد. هیچ‌کس تصورش را نمی‌کرد که بهترین بازیکن میدان در هفته یکی مانده به پایان لیگ برتر علیرضا حقیقی باشد که در میدان نبود!

 آرشا شکوری که نشان داده گویا به خوردن گل با تعداد کم خیلی علاقه‌ای ندارد با دریافت 5 گل از نساجی آمار گل‌های خورده تیمش را به نزدیکی فاجعه رساند. هوادار با 45 گل خورده فقط یک گل کمتر از صنعت نفت سقوط‌کرده دریافت کرده است و 8 گل آن هم حاصل عملکرد شکوری بوده است. 

البته باید گل‌های خورده او در جام‌حذفی که به حذف تیم شجاعی انجامید هم به آن اضافه کرد تا آمار عجیب 13 گل‌خورده در سه بازی و یک نیمه به نام این دروازه‌بان جوان رقم بخورد.

 شاید این اولین بار در طول دوران بازی علیرضا حقیقی است که نبودن او ضرر بزرگی به یک مربی وارد کرده است. اگرچه بازی هجومی مسعود شجاعی ریسک این تیم در فاز دفاعی را بالا می‌برد اما قطعا حضور یک دروازه‌بان مطمئن می‌توانست این مربی را به جایگاه بهتری برساند.

4326