جو ملتهب در یادگار؛ صندلی‌ها به پرواز درآمدند!

جو ملتهب در یادگار؛ صندلی‌ها به پرواز درآمدند!

پایگاه خبری فوتبالی- شکست غیر منتظره تراکتور در تبریز باعث عصبانیت شدید هواداران این تیم شده است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در یک بازی عجیب و در روزی که برای اولین بار بانوان تبریزی اجازه حضور در ورزشگاه یادگار امام را پیدا کردند با نتیجه 4 بر یک مقابل ذوب آهن شکست خورد!

این شکست سنگین و غیر منتظره در حالی به دست آمد که ذوب آهن به دلیل شکست خانگی هفته گذشته‌اش مقاب شمس آذر به شدت وارد بحران شده بود و حتی محمد ربیعی سرمربی این تیم به صورت رسمی استعفا داده بود. هر چند که با استعفای او موافقت نشد.

به همین دلیل تراکتوری‌ها انتظار یک بازی آسان در مقابل یک تیم بحران‌زده را داشتند. اما داستان این بازی اصلا مطابق با انتظار تبریزی‌ها پیش نرفت و ذوبی‌ها با پیروزی 4 بر یک، بحران را از تیم خودشان به تیم میزبان منتقل کردند.

تراکتور در این مسابقه به ویژه در خط دفاع و دروازه نمایش خوبی نداشت و هر چه که از زمان بازی می‌گذشت و به تعداد گل‌های ذوب آهن اضافه می‌شد هواداران تبریزی واکنش تندتری به تیم خودشان نشان می‌دادند.

تک گل دقیقه 4+90 مهدی عبدی که از روی نقطه پنالتی زده شد چیزی را برای هواداران تراکتور عوض نکرد و فقط از سنگینی شکست کم کرد. در نهایت هم با سوت پایان مسابقه هواداران تبریزی اعتراض‌شان را به این شکست به تندترین شکل ممکن نشان دادند.

بر اساس خبرهایی که به فوتبالی رسیده است هواداران معترض تبریزی با سوت پایان مسابقه اقدام به شکستن صندلی‌های ورزشگاه کردند. این اتفاق در جایگاه بانوان هم رخ داد و برخی از صندلی‌های این جایگاه هم شکسته شد.

برخی از هواداران که عصبانی‌تر بودند به سمت جایگاه خبرنگاران هم حمله کردند اما ماموران انتظامی مانع از این کار شدند. جو ورزشگاه به شدت ملتهب  بود و اوضاع خیلی خطرناک به نظر می‌رسید.

تعداد قابل توجهی از هواداران تراکتور از دقایق پایانی بازی شروع به شعار دادن علیه حسین پورحمیدی دروازه‌بان تراکتور کردند و به طور همزمان محمدرضا اخباری دروازه‌بان سابق تراکتور که در حال حاضر برای گل‌گهر بازی می‌کند توسط آنها به شدت تشویق شد!

برخی هواداران هم در سکوهای مقابل دوربین پخش زنده اقدام به روشن کردن آتش کردند که این آتش خیلی زود توسط ماموران و برخی دیگر از طرفداران حاضر در ورزشگاه خاموش شد.

خروج هواداران از ورزشگاه یادگار امام هم در فضای به شدت ملتهب انجام شد. قبلا هم پیش آمده بود که هواداران تراکتور نسبت به تیم‌شان اعتراض کنند اما ماجرای امروز بسیار متفاوت بود و به نظر می‌رسد ماجرا فقط مربوط به شکست امروز نیست و اعتراض‌هایی که در طول فصل در دل هواداران مانده بود امروز علنی شد.

هواداران تراکتور در فضای هم بسیار ناراحت و عصبانی هستند. به نظر می‌رسد شکست امروز تبعات بیشتری هم داشته باشد و احتمالا باید منتظر واکنش بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه هم باشیم.

1359