قابی دیدنی از سوپرگل فیل فودن به رئال مادرید

قابی دیدنی از سوپرگل فیل فودن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی سه بر سه تمام شد و همه چیز به بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر کشیده شد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی به نوعی بازی سوپرگل ها بود. هم رئال مادرید و هم منچستر سیتی در این بازی سوپرگل زدند. یکی از دیدنی ترین گل های این دیدار، گلی بود که فیل فودن به رئال مادرید زد. فودن در دقیقه 66 بازی روی پاس استونز در پشت محوطه جریمه رئال مادرید حرکت کرد و در نهایت با یک شوت پای چپ دیدنی موفق شد دروازه آندری لونین را باز کند. البته روی این گل به هیچ عنوان نمی توان دروازه بان اوکراینی رئال مادرید را مقصر کرد چرا که ضربه فیل فودن به جایی رفت که هر دروازه بان دیگری هم به جای آندری لونین بود نمی توانست این توپ را مهار کند.

فیل فودن در حال حاضر بیست و سه سال سن دارد و مورد اعتماد پپ گواردیولا است. از او به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان فوتبال انگلیس یاد می شود. باید دید که عملکرد او در بازی برگشت به چه شکل خواهد بود.

1471